HÖJDPUNKTEN
Höjdpunkten ordnas igen torsdagen den 20 augusti kl. 9.30 – 12.30.
Den här gången får ni träffa ledarna Jocke och Miksu i Vårdkasen.
Höjdpunkten är trevlig samvaro för seniorer som vill träffas i liten grupp,
spela BINGO, umgås och äta lunch.
Silverringen och Silverbackens invånare äter gratis.
Övriga betalar 15 euro kontant för maten.
Anmälan görs 6-14.8 till Jaana Eriksson jaana.eriksson@kimitoon.fi tel: 040-700 42 19.
Anmäl även om du får förhinder.
Uppge om du behöver taxiskjuts.
Om det är något du undrar över, kontakta Jaana! Välkommen med!
Förra träffen samlade 16 personer!
Arr. Kimitoöns kommun i samarbete med Västanfjärds Pensionärsförening.
Du behöver inte var medlem i vår förening för att delta, så låt budet gå till grannar och vänner!
Det är trevligt att ha något att vänta på om dagarna känns långa!